torsdag den 7. april 2011

Mamalicious

I 32.uge J og min verden bliver mere og mere mamalicious for hver uge. Jeg lægger mærke til hver eneste gravid kvinde på min vej. Er der specielt mange gravide kvinder lige nu? Tænker jeg og ved jo egentlig godt, at det handler om, at mit blik er disponeret. Jeg spotter alle lige nu. Jeg lægger også mærke til alle forældre med barnevogn J
Skriver sangtekster til  min lille baby i maven. Hun er en lille livlig pige, helt gennemsnitlig i størrelse og vægt og har runde kinder og en lille rund mave og så elsker hun at putte hænderne op ad sine runde kinder. (3 D scanning)
Kan jo i princippet føde om 6 uger – det er vildt at tænke på, men føler jeg mentalt er indstillet på det. Ord kan ikke udtrykke, hvor meget jeg glæder til at møde hende og til at blive mor. Og så glæder jeg mig altså også til at blive ’mig selv’ igen. Synes godt nok allerede min mave er stor, så hvad skal det ikke ende med? J

6 kommentarer:

  1. :D Smuk selv med stor mave !! Håber at høre mere til hvordan det går og kommer til at gå med det lille mirakel og selvfølgelig osse de glade stolte forældre !! <3

    SvarSlet
  2. hejsa :)

    Det med at lægge mærke til de andre gravide kvinder kender jeg for godt hehe :) jeg spottede også dem på lang sigt, nu hvor jeg køre rundt med barnevogn/klapvogne, så er de der også bare alle vegne. Så jeg vil mene at det er normalt ;) Ja, må sige som tullemisse, at håber at man høre mere og om de glade og stolte forælder :)og super at du blogger... :)

    SvarSlet
  3. Kære Anna og mage.
    Håber på det bedste håber at høre når du har født,held og lykke med fødslen. Ved du bliver en rigtig god mor,da du er en sød og rar menneske som min datter går og siger om sine forældre knus ulla og mia

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde hilsener. Michelle, jeg er sikker på, at det er helt normalt :) samtidig tænker jeg så: når vores opmærksomhed er så afhængig af, hvor vi selv er henne i livet, hvad er det så altsammen vi ikke lægger mærke til når vi sanser så subjektivt?
    Har fået en lille forsmag på babypasning de sidste par dage :) men jo netop kun en forsmag, for hun er allerede 4½ måned gammel :)Har passet min storesøster Inez' lille baby her i week-enden. Desværre bor hun i Berlin, så det er alt for sjældent, jeg ser hende. Men for dælen da, hvor er hun søøøøød og min forventnings glæde er vokset yderligere :) :)

    SvarSlet
  5. Hejza Anne Smukke Skat . Rigtigt hjertelig tillykke med den kommende lille Baby Girl , det er bare super nice . Syndes at du er en sej kvinde . Og syndes det er fed at det bliver en pige din første smukke anna , håber alt kommer til at gå godt . Og er mega stolt over alt den gode musik , sage , vioioer , albums du laver det er bare for nice dine sage . Du er og bliver en ener , har i tænkt på nogle pige navne i nu ? jeg har et forslag som jeg rigtigt godt kan lide hvad med Alission ? :) Ej det skal i da selvføllige selv vælge bare , et forslag søde <3 Love you and all what you do <3 Hilsen Mille mig som var til din koncert i hillerød slotakaderene for lidt over 2år siden smukke :)

    SvarSlet
  6. Tak for din søde besked Mille, Synes Alission er et smukt navn. Men måske lidt svær at udtale på vores bredegrader :)

    SvarSlet