torsdag den 21. april 2011

PåskeSkønhed

Dejligt Solskinvejr, igen i dag. Min mor og jeg føler os superfriske nuJ. Vi har lige afprøvet ansigtsmasken af Paul Penders og grinet af hinandens Klovneansigter.
Paul Penders er 100% naturlige produkter. (Det er jo fedt, når skønhedspleje og økologi kan gå hånd i hånd. Efter jeg er blevet gravid er jeg blevet mere obs på, hvad jeg propper i munden og smører på kroppen J )
Huden elsker denne ansigtsmaske (ITC Intensive Clarifying Therapy). Mens cremen tørrer giver dens pebermynteduft en frydefuld inspiration til lugtesansen. Den dufter virkelig superlækker og huden bliver isnende kølig, mens cremen størkner. Det tager ca. 3 minutter og føles skønt, en sand sanselig nydelse.
Min mor og jeg beholdt masken på i ca. 25 minutter og huden bliver silkeblød og fresh.
Det er den bedste ansigtsmaske jeg har prøvet!!!
Bagefter puttede vi Skin Care Hydrating Control Serum på huden og til øjenpartiet Plantago Essential Eye Gel. Skønt.
Nu skal jeg gøre mig klar til en dejlig udendørs påskefrokost J


Ingen kommentarer:

Send en kommentar